2013年10月18日 星期五

惹味蕎頭肉排

 
 
曾經和朋友談天,.....我們小時候都喜歡吃蕎頭...但其實係咩黎無人知? 我有幻想係洋蔥最最最最最最深深深深深的那一顆...但又好似唔係....

講到幻想....我小時候會幻想D電點流通.....FAX機可唔可以FAX條褲返大陸

然後自己一個係度傻笑

到大個左....我又會諗世界末日...無水洗衫的話.....屋企的衫夠唔夠我著一年 (因為我對衣物有輕微的潔癖...唔可以唔洗或返著)


又講遠左.....講返蕎頭.....我學多左個英文...scallion.....



材料:
肉排6大條
蕎頭2/3樽 (普通超市有售)
蒜頭9-10小粒
 
 
汁料:
茄汁三湯匙
冰糖一粒 (十蚊銀大)
黑醋一湯匙
水100ml

肉排醃料:
糖一茶匙
生粉二茶匙
頭抽一茶匙
生抽一茶匙半
胡椒粉少許
油少許
米/紹興酒半湯匙


步驟:
1.將肉排洗淨晾乾水後加入醃料醃一小時或以上
 
2.一小時後,燒熱鑊,下三湯匙油爆香蒜頭至金黃色
 
3. 加入肉排中大火炒至金黃色,盛起備用,洗乾淨個鑊。(如用平i底鑊可不用盛起)
 
 
 4. 將肉排放回鑊內,加入茄汁三湯匙、冰糖一粒 (十蚊銀大)、黑醋一湯匙,水100m,加一半的蕎頭l。直到汁料滾起後加蓋細火煮十分鐘。
 
 
5. 十分鐘後掀蓋,如汁不夠杰可加茨,如夠的話可加入剩餘的蕎頭便完成了。
 
 
要你們睇的係......碟的側面
 

好味道....
 

沒有留言:

張貼留言